~ DETIK ITU ~

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 21, 2009

-= Happy Father's Day!! =-


Happy Father's Day to all fathers in d world..especially to Tuan Haji Mohd Roby bin Abdullah..
sumthing for u, abah...
  • abahku sgt2 cool..sampaikan coolnye tu kdg2 buat aku rase bengang!
  • abahku is seorg yg sgt penyabar..ingat lg dulu2 klu zmn abh amek dari asrama, abh jenis x suke bgtau bile dah sampai..so aku kene pandai2 budget gi call or tgk2 kete abh dari tingkap dorm..kdg2 tu aku terlelap..tau2 ade org kejot kate, "nad, abh ko dah lame tgu kat bwh tu"..haa!! sape suroh x reti nak buat announcement???.. tu la die abh..
  • abahku is da best chef ever!!!!..masakan yg abah masak, lain sedapnye dgn yg ibu masak... meletopzz!!! i love his asam pedas so much!
  • abahku is seorang fasilitator BTN yg sangat hebat antara yg terhebat..tpkan, abh jarang nak praktikkan ape yg abh ajar kat peserta kursus, kat anak2 abh nie ha....!!! naseb bek la now aku dah jd ketua fasi..so sket sbanyak, tau la camne abh keje all dis while....
  • abah sgt kuat jeles!!!!..haa..kening bersambung tu! jgn x tau..dlm cool2 nye abh nie, jeles maa...
  • paling biol orgnye bile sampai angin mentalnye itu..heheh..
  • he loves to karaoke wif us..konon nak jd mcm M. Nasir!! hahahah...suare slalu tersepit! wekwek!
  • ex-jaguh pecut lumba lari..bhgn balapan, smue serah kat abh la..
  • active men badminton n golf till now..
  • penah skali "bantai" aku dgn paip getah............huhuh...pasal pe ek?haa...ade le..
  • 1st time abh nanges depan aku mase ibu abh gi menunaikan ibadah haji..1st time woa aku dgr abah kate, "jage adek2 elok2..abh percaya n syg kamu, long"...huhuh....
  • aku slalu ckp kat diri aku, "aku nak bwk kete seteror n sebagus abah..nak tau selok-belok jln mcm abh"..heheheh....btol la tu!
hmm...abah, byk lg nak kaklong citekan pasal abah..tp cukop la dulu setakat nie..thank you so much for being da great abah ever..abah slalu pesan klong blaja n keje elok2, jaga nama ibu abah, n jadi org yg hebat..n sampai now abah x putus2 doakan klong jd PTD..heheheh...qualified lg ke??

klong akan alwiz doakan yg terbaik untuk abah..semoga ALLAH panjangkan umur abah..coz klong n adek2 masih belom bersedia tuk hidup tanpa abah..u complete me n our family..
love u HAJI ROBY!!!!

No comments:

Post a Comment