~ DETIK ITU ~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 4, 2009

~ SECRETO DE AMOR ~


Salam guys!!!
How are u?
Dah shake??
Shake, jangan tak shake...
=)

So, today dengan murah hatinye saya nak share sket satu perkara yang baru pagi tadi saya noticed..

Lebih kurang mcm ni le reaksinye........


Me: Hmm, dulu aku tahan perot sebab nak kurus..tak sentoh nasik seminggu..
Me: Memg le turun berat..Tapi...................... nape dulu aku slalu lemah and lembik je eh??
Me: Betol la pe yg aku bace dlm majalah kesihatan sebelum nie..
Me: Diet dgn tak makan itu ini yang kononnye leh turun berat dgn cepat, sebenarnye telah membunuh nutrisi dalam badan yang kite perlukan, tanpe kite sedari..
Me: Mane tak nye..tak makan nasik, ilang la karbo..padahal badan perlukan karbo..
Me: Dok skip makan, makan kurang..No wonder aku lembik and kerap pening sebab badan tak sehat..

Me: Tapi now aku dah tak pening and lembik macam dulu even aku makan nasik skali or dua kali sehari je..
Me: Syukur, aku jumpe pemakanan sehat tu..
Me: Semua nutrisi penting yg badan aku nak, ade kat F1 ngan F3 HERBALIFE..TEA-MIX tu buatkan energy aku SUPERB!
Me: Kulit pon cantek..........................

Yup...
Ni la yang saya notice pagi tadi..
Sebelum ni kawan2, saya diet dengan sendirinye..
Bfast dengan susu and biskot 2 keping..
Lunch makan laok-paok je..
Malam makan buah..tu pon kalau sy rajin..

Memg saya turun berat dengan mendadak..
Tapi dalamannya, tak sama macam mane bile saya dengan HERBALIFE..

Nampak je saya kurus..
Tapi takde energy..
Flappy sane cnie..
Huhuhuh....
Trust me..ramai yang beri respond yang same bile kurus sendiri..MENGGELEBEH and TAK BERTENAGA!

Syukur padamu YA ALLAH...
Kau bukekan jua hatiku untuk setuju dengan mencuba pemakanan sehat ini..

Saya akan alwiz jadi pengguna HERBALIFE yang setia demi kesihatan dan kecergasan yang LUAR BIASA!!!

Dan saya tak akan berputus asa membantu rakyat MALAYSIA tuk same2 sehat..
INSYAALLAH....


I LOVE HERBALIFE!!


1 comment:

  1. hi there, in case you've been wondering around.. i've changed my blog url from neeza79 to http://luvtale.blogspot.com.

    and thanks for following my blog :-)

    ~neeza

    ReplyDelete