~ DETIK ITU ~

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 17, 2008

-=dadaa..=-


gonna miss u bu, bah, ira...(sory xde pic ira kat cnie)..ibu, abh n ira are going to Bukit Tinggi, Indon la..sdeh tau bile kitorg yg lelain nie ditinggalkan..nak wat cane..keje..keje..keje..plus!!! duit nya enggak cukup!! hahah...tapikan aku dah bg ibu abh jd "jutawan segera n sementara"..berjuta2 rupiah tau..ape2 pon,aku doakan ibu, abh n ira selamat pegi n selamat sampai..really gonna miss u all tau..
actually im so hepi coz bukan senang tuk ibu abh dpt gi jln2 jaoh camni..we all bkn la kerabat diraja..cukop serba-serbi gitu aje..sure ibu abh leh tersenyum now nie kan..anak-anak dh membesar..yg dh keje pon so far dpt la bg ibu abh n adek2 merase hasil kerja keras aku n dekngah..my dekngah mmg work hard sgt..i noe.......................doakan rezeki kaklong murah ye dekngah..mane leh klong tlg,i'll help u..i'll try my best..so amy n ira klu xnak susah bile dah besar nnt, blaja la rajin2 from now..both of u leh pk..klu nak merase idop senang, better study hard n dun play2 lg!! amy, next year ingat!! no more futsal!!!!!!! hahahahahah........... =)
tadi lunch wif my family..as usual witout dekngah..dunno y, "kerak teking" sgt..(actually it's "tekak kering"..kind of feeling mcm x terluah je rase sdeh tu..)..aku tgk je muke ibu abh..aku kiss pp ira byk kali td..rase mcm jaoh..............................maybe coz they're going to indon kot..dah lame sgt x rase camni since ibu abh balek haji dulu..hope everythg'll b fine..uwwaaaaaaaa.....nape sebak sgt nie............................................. =(

No comments:

Post a Comment