~ DETIK ITU ~

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 15, 2008

-=RIMAS=-

one word je yg aku nak sebot pas bace blog sane cnie yg non-stop saying bout our politics nowadays..RIMAS!!!!!!......famous quest yg akan aku tanye kat diri aku sendiri pas bace all those blogs,"sape yg salah?"..as a malay, aku syg dis country..syg sampai tahap takot dgn pe yg makin menjadi2 nowadays..bygkan if...if la kan..if kite nie "terbuang" entah ke mane pasni..ke mana kite nak gi? kite nak gi indonesia?org sane lg dok dtg msia nie hah..nak gi spore? melayu spore pon dah "sakit" kat sane tue..aku tau sape la diri aku nie..just aku nak menyeru semua youth kat msia nie..wake up!!!!!..jgn amek ringan dgn pe yg jadi now..org2 kat luar tu dok maki hamun org melayu, perlaga-lagakan melayu dengan cina n india..hei!! kite ni idop dlm negara yg berbilang kaum..even each bangsa nak mempertahan bangsa masing2, no need la sampai nak bergadoh2 kan..sory la klu aku mcm over plak kat cnie..bukan pe..really sad wif wat had happen nowadays nie..................n psl politics plak, no comment..coz actually kite "tau" dgn pe yg jadi just kite takot tuk terlalu amek tau bout it..peace no war!

No comments:

Post a Comment