~ DETIK ITU ~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 11, 2009

~ CANT WAIT! ~



Sedar tak sedar, ade lebih kurang seminggu lagi nak sambut eidul fitr..
Baju2 adek2 and abah semua aku dah settle..
Ibunye memg awal2 dah settle..
Mine??
Dah sedozen baju raye aku dis year..
Entahkan abes pakai entah tak..
Camtu le aku bile raye..
Sejak kecik lagi..
Baju mesti dekat2 10 pasang..
Tapi abes pakai..
Dats y aku tak heran bile baju raye aku banyak gile..
Tapi org len teramat le pelik..
~ wink wink ~

Balek wikend nie nk kene kemas umah ape yang patot..
Enuf la tdo2 nie nad!!
Huhuhuh....

Keje wajib aku is bukak sarong sofa n basoh..
Then tukar langsir..
Then vacuum sofa n umah..
Haa..ni fevret aku..
:)

Jadi bersama2 la kita bantu-membantu tuk mencantikkan umah bagi menyambut ketibaan hari bahagia..
eh?
Hari mulia...
:)

Jangan ade yg curik2 tulang...
Aku tau sape!!
Kwangkwang..

Tak sabar nye nak raye!!
Jalan2 gi beraye...
Kumpul duit raye!!
Ahakkssss!!
:)




TO ALL MUSLIMIN MUSLIMAT, HAPPY EIDUL FITR !!
MOHON AMPUN ATAS SEGALA SALAH DAN SILAP..


No comments:

Post a Comment